lördag 21 juli 2012

I dag fyller bloggen fyra år

Den 21 juli 2008 skrev jag mitt första blogginlägg

Jag kan alltså i dag fira fyra år som bloggare. Sedan dess har jag skrivit 488 inlägg med detta och jag har haft över 75 000 bokförda sidvisningar. Minst 15 000 torde ha försvunnit eftersom Blogspots statistikfunktion inte varit med hela tiden. Denna statistik gäller alltså de som gått in på särskilda sidor, som de främst hittat till genom Google. De som loggar in på bloggen i sin helhet har jag ingen kontroll på hur många de är.

Bloggen är nu värderad till 11 894 kronor. Från Tyskland och den tyska konstnärinnan Katarina Grosses stab har man uppmärksammat det jag skrev om det blå stationshuset i Vara och de har uttryckt önskemål att få köpa publiceringsrätt till bilderna. Förhandlingar om detta pågår just nu så jag vet inte hur det går.

Jag tackar alla läsare för de gångna åren och hoppas att vi skall få många trevliga år även framöver.





Inga kommentarer: