söndag 21 juli 2013

Bloggen fyller fem år i dag!


I dag kan denna blogg fira sitt 5-årsjubileum och det firas med tårta. Ni som har skaffat en sådan där 3D-skrivare kan skriva ut tårtan och njuta av den. Ni som inte har en 3D-skrivare kan också skriva ut bilden. Lägg sedan lite sockerkaksbotten på det utskrivna pappret och sedan mycket grädde och frukt över. Ta sedan bort pappret och njut!

Tyvärr blev det lite fel på dekoreringen men det är ju rätt såtillvida att det nu bara är 95 år kvar innan bloggen kan fira sitt 100-årsjubileum. Då är jag 164 år och då blir nog detta Sveriges mest lästa blogg eftersom det är den enda bloggen som skrivs av en 164-åring.

Välkomna att hänga med fram till 10-årsjubileet!


2 kommentarer:

Jonas sa...

Grattis, Staffan! Jag vet hur det känns. Idag fyller min blogg två år. Jag vet inte riktigt hur jag ska fira det. Får kanske bli ett dopp i Mörrumsån. Imorgon är det jobbdags (i Göteborg).

Staffan Sävenfjord sa...

Tack Jonas! Ber samtidigt att få gratulera dig till att din mycket trevliga blogg fyller två år. Den här alltså för den som undrar: http://lokforaren.wordpress.com/