torsdag 24 juli 2008

Jag har i alla fall en läsare

Det finns åtminstone en som läser min blogg har jag fått veta. Jag skriver inte vem men om jag skriver att han var extra intresserad om en av artiklarna blev skriven kanske ni förstår ändå.
Det har varit en bra dag då telefonen har hållit sig lugn. Fick mejl från Norge att det tyvärr var omöjligt att skriva på de biljetter som säljs vid Internet eller automat att det är buss mellan Öxnered och Göteborg - och vice versa. Så det får väl fortsätta bli en glad överraskning för resenärerna. Lyckligtvis är skyltningen och informationen på Göteborg Central bra så resenärerna lär väl hitta till bussarna ändå. Även om det inte är det allra lättaste att hitta till Kruthusterminalen. Men är man van att leta efter bussterminalen i Oslo så är det jämförelsevis lätt.
Och jodå, det blev en artikel skriven. Den som handlar om kryssningen till Grönland. Det var bara det att den blev för lång så i morgon får jag väl sudda bort en del onödigt tjat. Det brukar sluta med att jag hittar minst lika mycket som behöver kompletteras så det får väl bli lite för långt. Märkligt att det skall vara så mycket lättare att skriva långt än kort.
Så det här har varit ganska svårt att skriva.

Inga kommentarer: