lördag 13 oktober 2012

Livstecken - och Färöarna

Det har varit stiltje på bloggen ett tag men det beror på att jag varit på resa till Spanien, närmare bestämt Torrevieja cirka fyra mil söder om Alicante. Mer om detta kommer när jag sorterat bilderna.

Jag ser att jag haft väldigt många sidvisningar på sista tiden av det blogginlägg jag skrev om Färöarna 2008.
http://savenfjord.blogspot.se/2008/08/p-kryssning-till-grnland-del-3-frarna.html

Jag funderade ett tag vad det kunde bero  men det har naturligtvis samband med att Sverige mötte Färöarna i Tórshavn i går i kvalt till VM i fotboll. Sverige vann matchen men det var nära att det blev ett fiasko. Efter en blek första halvlek så gjorde Färöarna första målet i andra halvlek. Sedan kom en helt ny spelare i landslaget, Alexander Kacaniklic, och med hjälp av Zlatan in och gjorde mål med assist från Zlatan. Den senare gjorde också segermålet men bara 2-1 mot ett lag so Färöarna inger inte förtroende inför framtiden.

Jag tackar Zlatan och de andra killarna i landslaget för assist med att få folk att hitta bloggen.




Inga kommentarer: