söndag 23 december 2012

Julhälsningar för många intressen

Jag brukar göra tre olika julkort varje år. Ett som jag skickar med den vanliga posten till släktingar och sådana som jag utbytt julkort med sedan många år. För några av dem är julkorten i stort sett den enda kontakten vi har nuförtiden. Det var Sicko i snö som blev motivet på detta. 

Sedan har jag en hel del bussintresserade vänner. De har fått denna hälsning via nätet.

Och mina tågintresserade vänner liksom gamla kollegor och personer jag har haft kontakt med genom mina uppdrag för Tågkompaniet har fått denna. 

Som läsare av bloggen får du själv välja vilket julkort du vill ha. Och passar inget av dem så skickar jag för säkerhets skull med ett lite mer traditionellt också.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILLÖNSKAS ALLA LÄSARE AV BLOGGEN!


Inga kommentarer: