torsdag 28 oktober 2010

Min blogg något för porrälskare?

Jag googlade på "Staffans tankar om lite av varje" för att se om någon skrivit om min blogg. Det var det nästan inte. Om man letar på företag i Kungsbacka på 118 100 får man dock en hänvisning till min blogg och likaså om man letar på företag i Fredriksberg (i Dalarna) där sammanstädes. Anledningen är att jag i vardera ett inlägg har nämnt dessa två mer eller mindre gudsförgätna orter vid namn.

Men till min förvåning hittade jag också att jag fanns med på en blogg där unga flickor lägger ut nakenbilder på sig själva och dessutom inbjuder till sexkontakter. Där stod det också i vänstermarginalen: "Om du gillar denna blogg så gillar du nog också:". Och så var fyra bloggar uppräknade. Bland annat min!

Jag är ledsen alla som letar porr att ni tyvärr inte hittar någon sådan här. Och inte tänker jag ändra på det heller. Jag tänkar inte heller länka till nämnda porrblogg men jag är rätt övertygad om att många av mina läsare nu börjar söka på Google för att hitta den.

Inga kommentarer: