söndag 14 september 2008

Hurra, en av mina idoler har skrivit en kommentar

Jag vet inte om ni kommer ihåg mitt allra första blogginlägg från juli. Där skrev jag i alla fall om Kim Kärnfalks bok "Mamma, mormor och jag". Jag skrev också: Antagligen är Kim bättre som sångerska och småspringande prisutdelare än författare men boken är intressant att läsa.

Kim har nu kommenterat det jag skrev i en vänlig ton där hon håller med om det jag skrev. Kul att en så känd person, som jag faktiskt verkligen beundrar (inte minst sedan jag läste boken), också läser bloggen. Kanske det är Google som hjälpt henne att hitta den men då är det i alla fall kul att hon vill göra en kommentar.

Och Kim: jag menar inte att du skulle vara en dålig författare. Jag menar snarare att du är fantastik som sångerska och prisutdelare. Det är ibland svårt att leva upp till sig själv. Och jag rekommenderade ju boken till läsning.

Kul i alla fall. Vill du läsa Kims kommentar så står den under det understa inlägget om du klickar på juli 2008.

Trevlig kväll, Kim, och alla andra som läser. Jag kanske skall skaffa en ny slogan: "Bloggen som även kändisarna läser".

Inga kommentarer: